La 32 de ani, în 1989, fugea din România și ajungea în SUA, la Los Angeles, pentru a-și împlini visul american. La început a fost nevoită să se angajeze ca estetician la un salon de înfrumusețare, unul dintre puținele joburi pentru care nu trebuia să știe limba engleză. Aici a început și realizarea visului pentru Anastasia Soare, care a ajuns în prezent să se ocupe personal de celebrități precum Madonna, Jennifer Lopez sau Michelle Obama.
Anastasia Soare a descoperit atunci că lumea nu acorda mare atenție sprâncenelor și a văzut o oportunitate pentru care a riscat. La un an și jumătate după ce a pornit munca în acel salon de înfrumusețare, ea a decis să-și deschidă propria afacere. Începutul a fost greu, fiind nevoită să ia un împrumut bancar, dar până în 1997 a reușit să-și creeze un brand, Anastasia Beverly Hills. Zece ani mai târziu, toată lumea îi căuta produsele.
„În 1997, am decis să deschid un salon în Beverly Hills. În acel moment nu existau produse pentru sprâncene, așa că am dezvoltat o linie. Până în 1999, le-am lansat în salon, iar în 2000, le-am lansat în 20 de magazine Nordstrom. Am avut nevoie de vreo zece ani pentru a convinge pe toată lumea din țară că sprâncenele sunt importante”, povestea aceasta într-un interviu pentru The Cut.
În prezent, Anastasiei Soare are deschise 3.000 de saloane de înfrumusețare în toată lumea, în care vinde cele peste 480 de produse pe care le-a lansat între timp și care îi poartă semnătura. La 60 de ani, ea a obținut o avere din cosmetice și makeup de 2 miliarde de dolari, potrivit estimărilor Forbes. În plus, se pare că în urma unei singure tranzacții ea a reușit să dubleze această sumă.
Concret, Anastasiei Soare și-a vândut 49% din compania sa către brandul Sephora, cu care colabora deja de ceva vreme. Înainte de aceasta, ea și-a asigurat intrarea pe piețele din Asia și Europa, printr-un parteneriat cu un fond de investiții.
„Într-adevăr, am încheiat un parteneriat pentru un pachet minoritar cu fondul TPG (Texas Pacific Group), care îmi va permite extinderea în Asia și Europa și întărirea poziției online”, a spunea Anastasia Soare pentru ELLE România.