Ana Morodan pune tunurile pe PRO TV! Motivul pentru care nu a mai vrut să facă parte din juriul Masked Singer România. De ce a înlocuit-o de fapt Mihaela Rădulescu

04 oct. 2021
Ana Morodan pune tunurile pe PRO TV! Motivul pentru care nu a mai vrut să facă parte din juriul Masked Singer România. De ce a înlocuit-o de fapt Mihaela Rădulescu

Cel de-al doilea sezon Masked Singer România a debutat în forță și a reușit cifre mai bune față de precedentul. Însă producătorii au venit și câteva schimbări importante. Prezentatorul Jorge a fost înlocuit cu Pavel Bartoș și la fel și doi membri ai juriului de detectivi.

Ana Morodna și Codin Maticiuc nu s-au mai regăsit în grila de toamnă de la PRO TV. În schimb Mihaela Rădulescu și actorul Alex Bogdan a fost cooptați în echipa Masked Singer România. Iar mișcarea a fost una bună, ținând cont de performanțele înregistrate. Mutarea a fost realizată fix din rațiuni de audiență.

INNA și Horia Brenciu sunt cei doi detectivi care au făcut parte și din prima ediție. Ana Morodan a fost deranjată că cei de la PRO TV nu i-au mai propus niciun proiect, dar pe Instagram a transmis că de fapt ea nu a mai vrut acest lucru. Iar motivul este unul evident: banii. Contractul ei nu a fost unul foarte bine remunerat, dar a ajutat-o mult ca imagine.

De ce nu a mai vrut Ana Morodan să participe la Masked Singer România

„Nu aș mai fi vrut să particip la Masked Singer. Nu era o afacere bună. Aș fi amânat prea mult lansarea unui nou e-commerce fiind ocupată cu filmările. Deci, nu”, a fost răspunsul dat de contesa digitală, cum mai este numită Ana Morodan, pe Instagram, unui fan curios.

Aceasta susține că încasează sume uriașe ca influencer, dar este conștientă că sunt multe fete tinere care vin din urmă, astfel că are nevoie să-și consolideze poziția pe piață și cu alte proiecte. Ea a participat în trecut și la Asia Express.

 „În medie (n.r. câștig), în jur de 17.000 de euro pe lună, din endorsing de mărci în online, completez această sumă cu veniturile din extensiile de marcă personală. Voi face în continuare influencing, dar voi face așa cum consider eu că trebuie făcut: qua­lity content, în spiritul meu de marcă și pe bugete care să mă lase să creez un anume tip de content, deci și rezultate consistente pentru clienții mei. Dacă mă raportez la ultimele luni, câștigurile din influencing au scăzut la 40% din veniturile mele pentru că au crescut mult extensiile de marcă: brandul de fashion, apariții TV, evenimentele, conferințele unde am fost speaker, consultanță. Dacă îmi ies planurile așa cum vreau eu, zona de influencing în următorii doi ani va reprezenta doar maximum 15% din veniturile mele. Endorsingul va continua să existe în viața mea”,  declara Ana Morodan pentru Revista Biz, când a fost pe copertă în anul 2019.