Câte clase are, de fapt Gina Pistol? Cum a ajuns din vânzătoare într-un oraș mic, vedetă de top la Antena 1

26 mai 2021
Câte clase are, de fapt Gina Pistol? Cum a ajuns din vânzătoare într-un oraș mic, vedetă de top la Antena 1
Smiley și Gina Pistol, la plimbare cu micuța Josephine. Foto: Facebook

Gina Pistol trăiește acum viața la care a visat de mică. La 40 de ani, poate spune că toate dorințele sale au devenit realitate. Are o fetiță sănătoasă, o relație stabilă cu unul dintre cei populari artiști din România, Smiley și o carieră de excepție, fiind una dintre vedetele de top de la Antena 1.

Povestea Ginei Pistol este una cu final fericit. Se poate spune și că aceasta a avut mult noroc. Ea n-a născut într-o familie săracă din județul Teleorman. Părinții s-au despărțit, iar tatăl nu și-a ajutat niciodată copiii. Mai mult, se pare că acesta ar fi fost și violent. Vedeta nu a urmat un liceu prestigios, ci unul modest.

Câte clase are Gina Pistol

Gina Pistol a urmat cursurile Școlii de Arte și Meserii, iar după ce a terminat 12 clase s-a angajat ca vânzătoare în Roșiorii de Vede. Apoi s-a mutat în București, unde a reușit să prindă un post într-un magazin de lux. Acolo a fost văzută de clienți cu stare bună și invitată să pozeze în Playboy.

Gina Pistol și Smiley

De aici doar un pas până la ascensiunea ei. A bifat colaborări cu toate televiziunile și a avut relații amoroase numai cu bărbați celebri și bogați. A sperat la căsătorie cu fiecare, dar toți au părăsit-o, până când l-a întâlnit pe Smiley, alături de care a reușit să-și întemeieze o familie.

Ce sume a primit pentru Asia Express și Chefi la Cuțite

Gina Pistol nu are studii superioare, dar are o carieră solidă. Ea a prezentat cele mai de succes producții ale Antena 1, Asia Express și Chefi la Cuțite. Pentru fiecare ar fi fost plătită cu aproximativ 15.000 de euro.

Ea are foarte mulți urmăritori pe rețelele de socializare și foarte multe contracte de imagine. Relația cu Smiley a ajutat-o și mai mult să-și crească tariful, astfel că ea câștigă sume mari și din promovarea numeroaselor produse.