Dan Negru, lovitură fatală de la PRO TV! Ce i-a făcut tânărul milionar Sebastian Dobrincu de la Imperiul Leilor

21 apr. 2022
Dan Negru, lovitură fatală de la PRO TV! Ce i-a făcut tânărul milionar Sebastian Dobrincu de la Imperiul Leilor

După îndelungi așteptări și o promovare intensă, Dan Negru și-a făcut debutul la Kanal D cu un quizz show destul de interesant. Prima ediția a fost urmărită de peste un milion de români în minutul de aur, ceea ce nu este deloc rău. S-a clasat însă pe locul 2 în audiențe, după PRO TV, care a difuzat emisiunea Imperiul Leilor, cu Sebastian Dobrincu în prim plan.

Mai exact, emisiunea lui Dan Negru a fost urmărită, în medie, de 748.000 de telespectatori, adică de două ori mai puțini comparativ cu rivalii de la PRO TV, care par de neînvins cu noua grilă de programe.

Românii au stat aseară cu ochii pe deciziile luate de lei și au poziționat emisiunea pe primul loc în topul audienței. În intervalul 21:26 – 23:31, show-ul Imperiul Leilor a înregistrat 7.9 puncte de rating și 25.2% cotă de piață, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21-54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4.2 rating și 13.4% share.

„Mulțumesc pentru aseară…
Audiențele mari mi-au amintit de vorbele Părintelui Cleopa: „Pe același țevi curge și apa de hazna și apa de izvor”
Eu am băut din ambele în televiziune 🤪
Jocul Cuvintelor e despre apa de izvor.
Ăsta e cel mai mare câștig !”, a fost reacția lui Dan Negru.

Ce s-a întâmplat aseară la Imperiul Leilor

Sebastian Petrescu i-a îndulcit pe lei cu ecleruri făcute după o rețetă special gândită de soția lui și le-a propus asocierea într-un business care produce și comercializează aceste deserturi atât de apreciate de public. ”Sunt aici în căutarea unui partener care să ne ajute să transformăm afacerea într-o franciză”, le-a spus acesta investitorilor. După o rundă intensă de negociere și luptă între ei, Dragoș Petrescu, Cristina Bâtlan și Dan Șucu s-au asociat pentru a susține această idee și i-au oferit tânărului antreprenor 250.000 de euro pentru 25% din business.

Oana Iliescu este un antreprenor care și-a dat seama, după nașterea copilului, că pregătirea mâncării pentru cel mic consumă foarte mult timp. Așa că alături de un nutriționist și un chef bucătar cu experiență a dezvoltat un business care produce și comercializează mâncare fresh pentru bebeluși. Ideea ei a fost apreciată de Sebastian Dobrincu, Dragoș Petrescu și Wargha Enayati, iar cei trei i-au oferit 100.000 de euro investiție pentru 49% din afacere.