Delia, cea mai mare umilință pentru Smiley și Carla’s Dreams. Lovitura năucitoare pe care le-a aplicat-o împreună cu Cosmin Natanticu de la Asia Express

21 nov. 2021
Delia, cea mai mare umilință pentru Smiley și Carla's Dreams. Lovitura năucitoare pe care le-a aplicat-o împreună cu Cosmin Natanticu de la Asia Express

Delia este una dintre vedetele fanion ale Antena 1, așa cum Smiley este pentru PRO TV. Cei doi sunt, însă buni prieteni, dar și rivali atunci când vine vorba de cariera lor în televiziune. Chiar dacă au scos și o piesă împreună, când vine vorba de competiția audiențelor sunt amândoi foarte ambițioși.

Carla’s Dreams a avut și el contract mult timp tot cu Antena 1, dar acum a trecut la PRO TV. Este jurat la SuperStar România, alături de Smiley, Raluka și Marius Moga. Cei patru au misiunea de a alege cel mai talentat artist, care s-a înscris în show. Acesta va câștiga și cel mai mare premiu din istoria acetui tip de emisiune, 1 milion de lei.

Cei de la PRO TV au avut drept obiectiv să fie lideri de audiență cu SuperStar la fiecare ediție, dar iată că pentru a doua săptămână consecutiv primesc o lovitură cruntă de la Antena 1. Practic Smiley și Carla’s Dreams au încasat umilința vieții lor de la Delia, Cheloo și Mihai Bendeac.

Audiențele fac ravagii. Delia, peste Smiley și fostul coleg Carla’s Dreams

Emisiunea iUmor s-a impus ca lider de audienţă la nivelul tuturor categoriilor de public, devansând SuperStar-ul prezentat de Theo Rose. Show-ul de la Antena 1 a înregistrat sâmbătă seară un record de audienţă la nivelul cotei de piaţă, pentru acest sezon, pe publicul commercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani.

Astfel, conform Kantar Media, Antena 1 a fost lider de audienţă aseară cu difuzarea iUmor, înregistrând, la nivelul publicului commercial, un rating mediu de 6.9 puncte şi 23.1% cota de piaţă (audienţă record în acest sezon), poziţia secundă fiind ocupată de Pro TV, care cu difuzarea unei semifinale Superstar România a înregistrat 4.7 puncte de rating şi 15.7% cota de piaţă.

Şi la nivel urban, iUmor a fost prima opţiune a telespectatorilor, înregistrând 6.5 puncte de rating şi 15.5% cota de piaţă, poziţia secundă fiind ocupată de Pro TV, cu 5.8 puncte de rating şi 13.7% cota de piaţă. Şi la nivel naţional, Antena 1 a condus clasamentul audienţelor, cu 7.4 puncte de rating şi 16.2% cota de piaţă, fiind urmată de Pro TV cu 5.7 puncte de rating şi 12.5% cota de piaţă.

În minutul de aur, 20:52, peste 1.6 milioane de telespectatori la nivel national urmăreau iUmor la Antena 1. Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români din mediul comercial, conducând clasamentul audienţelor cu 6 puncte de rating şi 20.7% cota de piaţă, precum şi la nivel naţional, unde a înregistrat 6.8 puncte de rating şi 15.3% cota de piaţă.

Cosmin Natanticu a făcut diferența

Comedianții Cosmin Natanticu de la Asia Express și Alexandru Arnăutu Vraciu au fost cei doi invitați speciali în cea de-a noua ediție din cel de-al 11-lea sezon iUmor. Se pare că producătorii Antena 1 au găsit cheia succesului. Oamenii vor să se amuze, iar roast-urile fac deliciul publicului.

X-Factor show-ul concurent SuperStar România înregistrează audiențe modeste. Este difuzat vinerea, însă este sub PRO TV. Trebuie menționat că în această săptămână Masked Singer România a fost devansat de serialul Antena 1, Adela, deci o altă lovitură pentru postul din Bulevardul Pache Protopopescu.

Singura producție care rămâne invincibilă rămâne Las Fierbinți, care deși are ani buni de difuzare, continuă să fie foarte urmărit. Este tot timpul lider de audiență, cu peste 2 milioane de români care sunt fani constanți.