Încă din luna septembrie s-a zvonit că reality show-ul fenomen de la Kanal D se va difuzat acum la PRO TV. Survivor România a reușit să atingă recorduri de audiență cu ediția numărul 2, în care printre concurenți s-au numărat și Culiță Sterp, Jador sau Alexandra Stan. Prezentator a fost Daniel Pavel, de profesie ofițer de marină, dar care are o vastă experiență în televiziune și radio.
Producătorii de la Kanal D deja se gândeau cu ce vedete de top să negocieze pentru Survivor România 3, când au aflat că Acun Media, compania care produce formatul pentru mai multe țări, printre care Turcia, Grecia și Mexic, dar și pentru țara noastră, a semnat cu PRO TV.
Practic aceștia au fost obligați să accepte cererea celor din trustul PRO, în contextul în care reprezentanții gigantului au cumpărat drepturile de difuzare pentru mai multe țări, unde au televiziuni.
Dar loviturile pentru Kanal D nu s-au oprit aici. Prezentatorul Daniel Pavel a fost preluat imediat de cei de la PRO TV și promovează intens emisiunea. Mai mult decât atât, foștii concurenți au început să apară cu dezvăluiri tot în emisiunile marca PRO.
De exemplu, Andrei Ciobanu a cerut-o în căsătorie în direct la Cătălin Măruță, pe iubita sa Marilena Ciucurean. Ambii au fost concurenți Survivor România 1 și 2.
Iar lista umilințelor cotinuă. Dacă până pe 28 octombrie pe pagina de facebook a emisiunii curgeau știrile cu trimiteri către Kanal D sau WowBiz pe diverse subiecte, fără să aibă legătură cu Survivor România, începând cu 5 noiembrie a intrat în posesia PRO TV și evident apar articole către site-urile din trust.
Același lucru este valabil și pentru pagina de Instragram. Practic după ce angajații Kanal D au crescut social media al emisiunii, ajungând la peste 500.000 de urmăritori, datorită numeroaselor promovări realizate pe postul de televiziune, acum au fost nevoiți să cedeze până și asta PRO TV.
Totuși turcii promit și ei surprize. Este posibil ca din luna ianuarie să vină cu un show similar Survivor România, cu care să rupă din nou audiențele. Dar sigur negocierile se țin în secret, tocmai pentru a nu mai primi lovituri neașteptate de la PRO TV.
Momentan, la cinci zile de când s-a anunțat oficial că Survivor România a trecut la PRO TV, s-a înregistrat un record al celor care vor să se înscrie în show. Deci se așteaptă audiențe poate chiar peste cele ale Românii au talent.
De menționat, că în trecut PRO TV a mai deținut licența Survivor România, dar au întrereupt-o rapid din cauza faptului că publicul nu rezona cu formatul, care într-adevăr era diferit de cel prezentat de Kanal D. Rămâne de văzut cu ce vor veni cele două posturi rivale în perioada următoare. Așteptările sunt mari de la ambele.