Kanal D distruge PRO TV, după ce le-au furat Survivor România! Lovitura dată chiar azi de turci. Este fără precedent

14 ian. 2022
Kanal D distruge PRO TV, după ce le-au furat Survivor România! Lovitura dată chiar azi de turci. Este fără precedent

La finalul anului trecut, Kanal D a primit cea mai puternică lovitură de la PRO TV. După succesul înregistrat cu sezonul 2 al Survivor România, turcii deja planificau cum îl vor proiecte pe cel cu numărul 3. Doar că noul management de la PRO TV a reușit să cumpere drepturile de difuzare, așa că pe 16 ianuarie Survivor România începe la postul lider de audiență.

Toată lumea se aștepta ca cei de la Kanal D să vină cu o replică pe măsură, adică un alt reality show similar, cu care să domine piața. Doar că managerii turci au ales să meargă pe rețeta serialelor turcești, care până acum nu prea a dat greș. Și iată că a funcționat și de data aceasta.

Fiica ambasadorului, care se vrea a fi replica la Survivor România, a ajuns lider de audiență, cu cifre record. Joi, 13 ianuarie, Kanal D a fost lider de piață, în Prime Time, cu serialul fenomen, atât în rândul publicului din întreaga țară, cât și în ceea ce privește populația de la orașe. PRO TV și Antena 1 au fost pe locurile 2 și 3 la mare distanță de lider.

Kanal D, lovitură pentru PRO TV

PRO TV a avut o ediție MasterChef cu care viza locul 1, dar de când au plecat cei de trei chefi (Bontea, Scărlătescu și Dumitrescu) nu au mai ajuns lideri cu niciun cooking show.

Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a înregistrat o cotă de piață de peste 20% pe targetul Național, și peste 17% cota de piață, pe targetul All Urban, surclasând astfel celelalte stații concurente, în intervalul de difuzare a serialului “Fiica Ambasadorului”.

Neslihan Atagul

Joi, în intervalul 20:00 – 23:20, Kanal D s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu 9,1 puncte de rating și 20,3% cotă de piață, pe targetul Național, și 7,5 puncte de rating și 17,3% cotă de piață, pe targetul All Urban. Episodul difuzat aseara a fost urmărit de o medie de peste un milion și jumătate (1.598.000) de telespectatori din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării.

Minutul de maximă audiență, atins la 21:27, a adunat în fața micilor ecrane, la Kanal D, aproape 2 milioane (1.930.000) de fani ai serialului.

Serialul “Fiica ambasadorului” este difuzat cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D.