PRO TV este lider absolut de audiență mai tot timpul, dar iată că în ultima vreme începe să aibă probleme serioase pe mai multe tronsoane orare. După ce le-au suflat celor de la Kanal D emisiunea cu care făceau cea mai multă audiență, Survivor România, acum că s-a terminat, înregistrează cifre mult mai mici.
Astfel s-a ajuns la situația în care Kanal D să ajungă lider de audiență cu Știrile de la ora 12, prezentat de Ilinca Odobescu. Potrivit datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat pe targetul National, cat si pe cel All Urban.
Luni, in intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, Kanal D s-a clasat pe primul loc, inregistrand 1,7% rating si 12,0% cota de piata, pe targetul National, si 1,5% rating si 11,0% cota de piata, pe targetul All Urban.
Materialele prezentate în cadrul grupajului informativ Kanal D de luni au fost urmărite de o medie de 298.000 de români din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării. Minutul de aur, atins la 12:59, a adunat în fața micilor ecrane 403.000 de telespectatori.
PRO TV s-a clasat pe locul 3 la nivel național și pe locul 5 pe publicul urban, sub posturile de știri și chiar și sub Antena 1 pe publicul urban. În mod cert managementul va lua atitudine pentru că aceștia acceptă doar locul 1 și de fiecare dată au intervenit când au apărut scăderi în cifre.