Contul anonim de Instgram, Viperele Vesele a iritat la culme toate televiziunile generaliste din România, publicând periodic informații din culisele celor mai urmărite emisiuni de divertisment. Cei de la Kanal D par cei mai nervoși în această perioadă și asta pentru că reality show-ul în care au investit milioane de dovedește a fi un semi-eșec, dacă analizăm cifrele de audiență.
Curg acuzațiile grave la adresa celor de la PR Kanal D, care ar încerca să oprească orice dezvăluire pe subiect. Cuvintele folosite de Viperele Vesele sunt foarte dure, semn că între cele două părți are loc un conflict puternic.
viperele___vesele
„Anunțat ca fiind cel mai mare experiment social, emisiunea Insula de 1 milion se dovedește se dovedește a fi cel mai mare eșec din istoria televiziunii. Ediția de duminica, 07.04.2023, a emisiunii „Insula de 1 milion” a înregistrat 4.8 share. Ieri, 08.04.2024, emisiunea a continuat să înregistreze cifre deplorabile – 5.1 share. Ca sa înțelegeți dimensiunea eșecului, o ediție in reluare a emisiunii „Jocul cuvintelor” a înregistrat tot ieri 9.8 share.
Vina acestui răsunător esec de televiziune, proiect in care și unul dintre patronii turci ai postului a investit financiar, aparține, în principal, echipei de PR a KanalD, acea echipă preocupată să încerce să bage pumnul în gura presei independente, în loc să se ocupe de promovarea proiectului.
Cu practici de cenzură de tip rusesc, practici întâlnite doar în Rusia lui Putin, echipa de PR a KanalD și-a demonstrat incapacitatea, micimea și a demonstrat că zvonurile potrivit cărora angajările în această echipă s-au făcut strict pe „pile”, „nepotismul” fiind cuvântul de ordine care definește maniera prin care niște habarnisti au ajuns angajați ai Dogun Media International.
Vă adresăm rugamintea să dați follow contului nostru secundar de instagram @rovana_rimanov.
De asemenea, vă recomandăm să dați rapoarte de spam tuturor conturilor care au legătură cu emisiunile KanalD.”
@viperele__vesele