Grupul DIGI se promovează tot mai intens și atrage un număr foarte mare de abonați. Astfel compania a ajuns la cifre uriașe și ca încasări, dar și ca număr de abonați. Ofertele promoționale pe care le-a tot lansat pe piață au avut un impact destul de mare. Prețurile au rămas fixe, ba chiar unele au devenit mai mici datorită promoțiilor.
Și cum încasările au fost mari, și taxele au fost pe măsură. Grupul DIGI a virat în primele patru luni ale anului peste 325 milioane de lei către bugetul de stat, din care 62 milioane lei în luna aprilie. Suma reprezintă taxele și impozitele operațiunilor companiei de telecomunicații RCS & RDS și a tuturor entităților din Grup, active pe piața din România.
În primul trimestru din 2022, Grupul a avut o contribuție de peste 263 milioane la bugetul de stat.
Compania este liderul serviciului de internet fix pe piața autohtonă, dar și pe segmentul de televiziune pay-tv, potrivit datelor oferite de Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM).
În același timp, ocupă prima poziție în topul operatorilor în ceea ce privește portabilitatea, cu peste 3.4 milioane de numere portate din 2008 și până în prezent, potrivit datelor furnizate de ANCOM și estimărilor companiei.
DIGI aduce pe piață servicii de telecomunicații fixe și mobile de cea mai bună calitate, la prețuri avantajoase, de care se bucură, de aproape trei decenii, milioane de abonați.