Frații Dedeman au cunoscut ascensiunea în ultimii ani. După succesul pe care magazinele de bricolaj Dedeman l-a înregistrat în Româna, Dragoș și Adrian Pavăl au în plan să se extindă și în afara granițelor țării.
Dedeman este cel mai mare business antreprenorial din România, iar numele său s-ar putea auzi de acum și peste hotare. Dragoş Pavăl, preşedintele, acţionarul şi cofondatorul companiei Dedeman a mărturisit că vrea ca brandul său să se facă cunoscut și dincolo de granițele României.
Cei doi frați ar avea în plan extinderea geografică peste hotare a afacerii, cât mai repede.
”Ne dorim că brandul Dedeman să devină cunoscut şi în afară României. De fapt, extinderea geografică peste hotare reprezintă în acest moment pentru noi o preocupare zilnică, iar primul pas în această direcţie nu este depart”, a mărturisit cofondatorul Dedeman, pentru ZF.
Mai mult de atât, el povestește că mutarea pe care Dedeman o pregătește este una foarte importantă, care necesită timp. În plan este extinderea afaceri atât în Balcani cât și în Europa Centrală şi de Est.
”Este o mutare foarte importantă şi cu siguranţă câştigătoare atât timp cât analizăm cu grijă oportunităţile şi luăm decizii în consecinţă. Atât Balcanii cât şi Europa Centrală şi de Est sunt în analiză noastră“, a mai declarat Dragoş Pavăl.
Dedeman nu este primul brand românesc care ajunge să fie cunoscut peste hotare. Compania se alătura altor mari nume controlate de antreprenori locali care au devenit jucători regionali şi internaţionali.
Printre brandurile româneşti care au înregistrat un succes odată cu extinderea la nivel european se numără DIGI Communications, eMAG, Bitdefender sau UiPath, care este cea mai valoroasă afacere fondată vreodată în România, fiind evaluată în prezent la 35 miliarde de dolari.