LIDL este unul dintre magazinele preferate ale românilor. Ofertele și reducerile sunt la ordinea zilei, ca să nu mai vorbim de faptul că produsele sunt atât de variante, încât oricine poate găsi ce are nevoie într-un singur magazin.
Pe lângă România, LIDL are magazine în toată Europa, iar o situație neplăcută a avut loc în orașul Birmingham din Regatul Unit, unde o clientă a ajuns să fie amendată pentru că a petrecut prea mult timp în incinta magazinului.
Clienta despre care vorbim se numește Karen Grant și încă nu înțelege cum așa ceva s-a putut întâmpla. Femeia a mers să își facă cumpărăturile, însă a petrecut mai mult timp în magazin decât ar fi crezut.
Karen Grant s-a ales cu o amendă de 90 de lire pentru că, spune ea, a depășit cu doar 10 minute timpul de parcare alocat la cunoscutul lanț de supermarketuri, conform birminghammail.co.uk.
Clienta de la LIDL a catalogat amenda ca fiind una ridicolă, mărturisind că într-adevăr a petrecut ceva timp în magazin, unde a făcut cumpărături de aproape 200 de lire. Tocmai din acest motiv, ea a promis că nu se va mai întoarce niciodată în magazin.
”Amenzi ridicole de parcare la Lidl. Pentru toți rezidenții din Bromborough care fac cumpărături la noul Lidl, să fie conștienți de ele. Acum câteva săptămâni mi-am făcut cumpărăturile săptămânale la noul Lidl din Bromborough, am cheltuit 194,05 lire sterline și am petrecut 1 oră și 41 de minute făcând asta.
Limita de parcare se pare că este de 1 oră 30 și am primit un anunț de taxă de parcare de 90 GBP… Nu mă voi întoarce! #LidlUK#serviciu de clienți inechitabil”, a scris aceasta.
Un purtător de cuvânt de la LIDL a încercat însă să explice ce s-a întâmplat, de fapt. El a mărturisit că sistemele de gestionare ale parcărilor au rolul de a asigura disponibilitatea locurilor de parcare pentru clienți, iar faptul că un client fidel a ajuns să fie amendat, deste neplăcut chiar și pentru retailer.
Același reprezentant i-a recomandat clientei să facă o contestație pentru ca amenda să poată fi anulată cât mai repede.
”Sistemele noastre de gestionare a parcărilor sunt în vigoare pentru a asigura disponibilitatea locurilor de parcare pentru clienții noștri și, prin urmare, este dezamăgitor când aflăm că un client autentic a primit o amendă.
În situația extrem de nefericită în care un client crede că a primit în mod greșit o taxă de parcare, l-am încuraja să ia legătura direct cu ParkingEye prin procesul de contestație și să explice situația în care se află. Acuzațiile pot fi investigate și, dacă este necesar, anulate, cât mai repede posibil”, a spus acesta.