Clienții E.ON trebuie să fie atenți la ultima recomandare venită din partea companiei. Sunt anumite greșeli care pot duce la niște facturi mai mari. Acest avertisment se aplică și dacă aveți contracu cu ENEL sau altă companie, așa că tratați cu seriozitate situația.
E.ON este una dintre companiile prezente în România care a atras un număr mare de clienți. Nu puțini sunt cei care se bucură de serviciile companiei de gaze și electricitate.
Mare atenție însă în momentul în care trebuie să primiți factura la energie sau gaze, pentru că riscați să plătiți mai mult și nimeni nu își dorește asta.
Cei de la E.ON au anunțat că o dată la 3 luni de zile fac verificări ale consumului pe care îl înregistrează clienții din România în locațiile în care beneficiază de servicii.
Sursa citată menționează faptul că acest lucru este obligatoriu pentru companie, iar în cazul în care sunt observate diferențe între consumul declarat, sau convenția de consum, și consumul real, atunci va fi emisă o factură de regularizare.
Ce mai trebuie să știm în legătură cu acest proces? Esențial este să dăm indexul corect în fiecare lună, astfel încât să nu ajungem să plătim nici mai mult și nici mai puțin decât consumul real.
Și pentru că nimeni nu își dorește să dea mai mulți bani deodată, nimeni nu își dorește o regularizare, așa că mai bine suntem atenți la perioada de transmitere a indexului și ne conformăm.
”Contorul poate fi citit de către Operatorul de Distribuție, proces numit citire și efectuat obligatoriu la fiecare 3 luni. În urmă acestei citiri, indexul este transmis către furnizor, iar acesta din urmă îl folosește pentru calculul facturii. Factură primită după citirea realizată de Operatorul de distribuție se numește regularizare.
Între aceste citiri, e indicat să îți citești și tu contorul, în calitate de consumator, proces numit autocitire. Poți citi și transmite indexul de pe contor lunar către furnizorul tău, prin canalele puse la dispoziție gratuit de acesta, în perioada menționată pe factură”, se arată în mesajul celor de la E.ON.