Cei de la DEDEMAN au emis un avertisment de ultimă oră pentru clienții săi. Are loc o campanie de fraudă, așa că ar fi bine să știm de ce trebuie să ne ferim.
După cum știm prea bine, s-au cam intensificat campaniile de fraudă în mediul online. Inclusiv cei de la DIGI RCS-RDS au emis avertismente pentru clienții lor, recomandându-le să nu acceseze niciun mail primit, care le cere să ofere datele personale.
Iată că și cei de la DEDEMAN s-au trezit într-o situație similară. S-ar părea că sunt persoane care se folosesc de numele companiei și organizează fel de fel de sondaje și concursuri online, ori presupuse campanii promoționale, în urma cărora, clienții ajung să creadă că urmează să primească un premiu.
Realitatea este însă cu totul alta spun cei de la DEDEMAN, mai exact, este vorba despre atacuri de tip Phishing, ori alte fraude informatice.
Tocmai din acest motiv, clienților DEDEMAN le este este recomandat să nu ofere date personale și de asemenea nici să nu răspundă la anumite SMS-uri, sau e-mailuri pe care le primesc.
Sursa citată le reamintește clienților că orice concurs și orice campanie este anunțată pe site-ul oficial DEDEMAN, așa că acolo se poate verifica dacă este sau nu vorba despre o fraudă.
”Compania DEDEMAN NU organizează sondaje, concursuri online sau alte campanii promoționale cu revendicare de premii. Acestea fac parte din atacuri de tip phishing sau alte forme de fraudare informatică.
De aceea, pentru siguranța ta, îți recomandăm să nu dai curs campaniilor sau mesajelor de acest tip primite prin SMS, e-mail, Facebook,WatsApp sau alte rețele sociale și să nu furnizezi date personale sau date de pe card.
Toate concursurile organizate de DEDEMAN vor fi anunțate prin canalele de comunicare oficiale (pagina www.facebook.com/dedeman.ro și www.dedeman.ro)”, este avertismentul transmis de cei de la DEDEMAN.