Produsele de pe EMAG cu prețuri mai mari decât de Black Friday! Cum sunt mințiți clienții: acestea sunt reduceri false (EXCLUSIV)

09 nov. 2022
Produsele de pe EMAG cu prețuri mai mari decât de Black Friday! Cum sunt mințiți clienții: acestea sunt reduceri false (EXCLUSIV)

Toți românii așteaptă Black Friday, în special când vine vorba de magazinele eMag. Aici, putem alege dintr-o gamă largă de produse, de la telefoane mobile, electrocasnice, până la mobilă, mâncare de animale, dar și decorațiuni interioare.

Nu de puține ori, au fost și persoane care s-au plâns că nu ar fi plătit pe anumite produse prețul la care s-ar fi așteptat de Black Friday. Care este, de fapt, adevărul? Să vedem cum funcționează lucrurile pe eMag.

Spre deosebire de alți retaileri, la eMag găsim foarte mulți comercianți, evident, pe site-urile lor oficiale, prețurile sunt mai mici, iar aceleași produse, care ajung să fie vândute pe Emag, pot fi chiar și cu câteva sute de lei mai scumpe, după caz.

Am făcut un mic test pentru a afla cât plătim în plus sau în minus la eMag de Black Friday, iar diferența a fost de-a dreptul uimitoare. Un espressor de cafea care costa 1.600 de lei în weekend-ul dinaintea Black Friday, a ajuns să fie cu doar două zile înainte, la un preț aproape dublu, 2.800 de lei.

Ce prețuri am putea plăti de Black Friday la eMag?

Care este însă adevăratul preț al produsului și cât va ajunge să plătească un client de Black Friday? Mai mult sau mai puțin decât prețul normal? Vom afla asta doar în momentul în care vom verifica din nou prețul, vineri, 11 noiembrie, când începe Black Friday la eMag.

Specialiștii le recomandă însă clienților să fie vigilenți și dacă într-adevăr, sunt produse de care au nevoie, să urmărească atent evoluția prețului pentru a nu ajunge să plătească prea mult.

Sunt momente din an și chiar și înainte de Black Friday când putem achiziționa anumite produse la prețuri mai accesibile decât ne-am fi așteptat vreodată.

Acest lucru este valabil atât în cazul produselor vândute exclusiv de eMag, dar și în cazul comercianților care activează prin intermediul platformei.