Dacă ai cont la Raiffeisen Bank, ar fi bine să știi că nu vei mai putea utiliza aceste servicii în următoarele ore. Reprezentanții băncii au transmis o înștiințare în acest sens.
Raiffeisen Bank își ține la curent toți clienții cu privire la modificările pe care le face. Tocmai din acest motiv, reprezentanții instituției bancare au transmis o informare care trebuie să ajungă la urechile tuturor.
Au fost luate niște măsuri, care vor afecta serviciile băncii, iar clienții trebuie să știe cum vor fi afectați. Din cauza unor lucrări de mentenanță, unele servicii Raiffeisen Bank nu vor mai funcționa pentru clienții din România.
Conform informațiilor de pe website-ul Raiffeisen, este vorba despre Raiffeisen Smart Market, Raiffeisen Smart Mobile, Raiffeisen Online, Raiffeisen SmartToken, Raiffeisen Smart Business, Noul Raiffeisen Online IMM, OpenBanking (AISP/PISP/CISP).
Toate aceste servicii puse la dispoziție de către operatorul bancar nu vor mai fi disponibile în intervalul 21 ianuarie ora 23:00 și 22 ianuarie ora 03:00.
Astfel, dacă în weekend aveți de făcut niște tranzacții, sau aveați nevoie de acele servicii, mai bine vă grăbiți, sau mai bine așteptați până în momentul în care banca finalizează lucrările de mentenanță.
Totuși, reprezentanții băncii nu au spus clar de ce aceste servicii vor fi indisponibile. Cel mai probabil însă, urmează noi îmbunătățiri, sau rezolvări de probleme, iar intervalul orar a fost ales astfel încât să nu îi încurce pe clienți prea mult.
Începând cu ora 03.00, 22 ianuarie însă, serviciile Raiffeisen Bank menționate anterior ar urma să funcționeze la fel ca și până acum, mai adaugă sursa citată.
Rămâne de văzut ce noutăți aduc cei de la Raiffeisen Bank în următoarele de zile. Oricum ar fi, în caz de urgențe, banca anunță că orice client poate să sune la numărul pus la dispoziție de operator, pentru rezolvarea unor probleme.