DIGI RCS & RDS este de departe grupul de telecomunicații pe care nenumărați români îl preferă. Iar asta o spun chiar cifrele, având în vedere numărul celor care au decis anul trecut să semneze un contract cu operatorul.
Pentru că DIGI RCS-RDS ține la clienții săi, grupul a decis să vină cu o serie de sfaturi extrem de importante. Scopul este ca fiecare utilizator să fie în siguranță.
Ce decizie s-a luat deci? Practic, cei de la DIGI RCS-RDS au blocat anumite porturi pentru serviciile de internet fix de care beneficiază peste 5 milioane de români în momentul de față.
Motivul? Conform anunțului făcut de operator, unele dintre acestea ar putea fi pentru atacuri informatice împotriva oamenilor, în timp ce în cazul altora se previne abuzul făcut de către clienți.
Mai departe, clienții au și ei o obligație, anunță cei de la DIGI. Aceștia trebuie la rândul lor să ceară deblocarea anumitor porturi pentru conexiunile de internet pe care le au, fie că e vorba despre utilizarea pentru camere video, jocuri online, alarme, și nu doar atât, iar cererile trebuie să fie însoțite și de motive credibile pentru deblocare.
Și nu este prima oară când acest subiect este adus în discuție. De-a lungul anilor, cei de la DIGI le-au tot cerut clienților din România să ceară deblocarea porturilor într-un asemenea mod, astfel că oricine beneficiază de internet fix este obligat să treacă prin această procedura.
Cum puteți să faceți acest lucru? Fie online, fie la sediul DIGI. Nu uitați că cei de la RCS-RDS oferă în contul de client de pe website-ul sau o secțiune specială prin intermediul căreia putem cere în mod oficial deblocarea porturilor pentru conexiunile noastre de internet.
Astfel, dacă aveți neapărat nevoie de accesarea acestora, ar fi bine să faceți cererea necesară, și să așteptați un răspuns oficial, care cel mai probabil nu va dura prea mult.