Cei care au abonament la Vodafone sau DIGI, RCS-RDS trebuie să știe cele mai recente informații oferite de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM).
ANCOM a anunțat că, anul trecut, a soluționat 3236 de reclamații de la utilizatorii de servicii de comunicații electronice și poștale din România.
Cei mai mulți care au făcut reclamații nu au fost mulțumiți de aspecte legate de încetarea contractelor, facturarea serviciilor și nerespectarea prevederilor contractuale.
ANCOM arată că 72% din numărul total al reclamațiilor depuse anul trecut implică servicii legate de comunicațiile electronice, scrie mobilissimo.ro.
Autoritatea arată și care au fost mai exact problemele. Avem:
Sursa mai sus citată arată care sunt furnizorii de telecomunicații care au primit cele mai multe reclamații. Pe locul 1 avem Vodafone cu 26%, apoi Orange România cu 20% și DIGI, RCS-RDS cu 14%.
Mai avem apoi Orange România Communications cu 12% și Telekom România Mobile Communications cu 12%.
În plus, 14% dintre petiții au abordat probleme întâmpinate la portare, iar 9% s-au referit la roaming.