Din ce în ce mai mulți abonați preferă serviciile oferite de DIGI, iar asta se resimte în veniturile pe care gigantul în telecomunicații le încasează. În ciuda calității serviciilor, cifrele vorbesc de la sine.
Deși DIGI nu oferă neapărat cele mai bune servicii la cel mai mic preț, ofertele pe care le are par să fie pe placul clienților, motiv pentru care, gigantul a ajuns să fie dominant pe piața din România.
Peste un milion de numere fixe și mobile au fost mutate dintr-o rețea în alta anul trecut, iar cei mai mulți au ales DIGI, în condițiile în care, nu mai puțin de 53,5% dintre portările în rețea mobilă s-au făcut către operatorul deținut de omul de afaceri Zoltan Teszari.
Cu alte cuvinte, într-un singur an, DIGI a atras noi 561.953 de clienți, o diferență uimitoare față de 2020, când doar 377.536 de numere au fost portate.
În timp ce DIGI își continuă ascensiunea, Orange România pierde teren. Deși este liderul pieței autohtone în materie de telefonie mobilă după numărul de clienți și cifra de afaceri, doar 152.939 de utilizatori noi au fost portați, în creștere de la 141.795 în 2020.
Pe locul trei este Vodafone România, cu doar 148.017 clienți portați, în creștere de la 133.158 cu un an în urmă, iar locul patru este ocupat de cei de la Telekom.
Lăsând la o parte telefonia mobilă, la capitolul telefonie fixă, DIGI este din nou campion. Chiar dacă numărul portărilor per ansamblu al utilizatorilor portați a scăzut cu 23% în 2021 până la 54.871 de utilizatori, de la 71.667 în 2020, tot DIGI a rămas preferatul.
Cei mai mulți dintre abonații cu telefoane fixe, adică 30.117 au ales să meargă la DIGI, în timp ce 6.078 au ales să meargă la Vodafone, care ocupă locul doi la capitolul telefonie fixă.