Grupul DIGI a primit o lovitură puternică chiar la sfârșitul acestei luni. Abonații ar putea fi și ei indirect afectați și asta pentru că este posibil ca modul de comunicare să nu mai fie la fel de eficient. Luiza Domnișoru, Director al Departamentului de Comunicare şi CSR a anunțat că renunță la postul ocupat pentru unul similar în cadrul companiei Revolut.
Aceasta are peste 20 de ani experiență în domeniu și s-a remarcat în zona de PR încă de la începutul carierei sale. A ocupat tot timpul poziții de top management. A absolvit în anul 2001 Facultatea de Jurnalism, apoi a bifat un master în relaţii publice şi publicitate la SNSPA (2002) şi a absolvit prestigiosul program Executive MBA româno-francez INDE, organizat de ASE – Conservatoire National des Arts et Métiers (CNAM, Paris – 2016).
Primul ei job a fost ca jurnalist de presă scrisă, dar foarte rapid a ajuns în echipa de comunicare a TVR, pe care a ajuns să o și conducă. În anul 2008 a devenit șef de comunicare la Grupul Renault în România, iar apoi a fost Corporate Communications Director în cadrul agenţiei de PR Rogalski Damaschin Public Relations, gestionând conturi şi proiecte din domeniul energiei şi infrastructurii, FMCG, transporturi, asigurări etc.
În iunie 2018, Luiza Domnișoru s-a alăturat DIGI, iar comunicarea pe grup a înregistrat o îmbunătățire vizibilă. În paralel, ea era și profesor asociat al Universităţii din Bucureşti şi membru al Consiliului Consultativ al programului Executive MBA româno-francez INDE, organizat de ASE şi CNAM (Paris).
„Am acceptat o nouă oportunitate profesională în cadrul Revolut, un business cu o creştere rapidă, care are peste 1 milion de clienţi în România, o aplicaţie fantastică ale cărei funcţionalităţi se diversifică de la o zi la alta. Pentru moment, fiind la început, nu pot spune foarte multe despre planuri, dar sunt încântată să fac parte dintr-o echipă internaţională dinamică”, a spus Luiza Domnișoru.