Antena 1 are ca obiectiv ca în următoarele luni să devină lider de audiență. În luna noiembrie nu i-a reușit acest lucru. PRO TV rămâne în continuare pe locul 1 cu o medie de 1,5 milioane de telespectatori, față de 1,2 ai postului rival. Pentru prima dată, după foarte mult timp, în acest an filmul Singur Acasă a fost difuzat pe Antena 1.
Iar PRO TV nu a dorit să piardă teren pe acest tronson, așa că a pus la bătaie serialul cu care a cucerit inimile românilor ani întregi: ediție specială Las Fierbinți. Trebuie precizat că această producție este lider detașat de audiență ori de câte ori este difuzat.
Doar că de data aceasta, în premieră a fost învins de Singur Acasă, filmul care se pare că nu are vârstă. Aproape 3 milioane de români urmăreau în minutul de aur aventurile micuțului Kevin, care astăzi este un bărbat în toată regula.
Conform datelor oferite de Kantar Media, pe publicul din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, în intervalul, Antena 1 a înregistrat în medie, în intervalul 19:59 – 22:05 10.2 puncte de rating şi 29.7% cota de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã de PRO TV cu Las Fierbinți, cu 9.5 puncte de rating şi 27.8% cota de piaţã.
Și în mediul urban, prima parte a seriei Singur acasă a fost prima opţiune a telespectatorilor, înregistrând 10.5 puncte de rating şi 23.3% cotã de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã şi de această dată de PRO TV, cu 9.9 puncte de rating şi 21.8% cota de piaţă. Şi la nivel naţional, Singur acasă s-a impus ca lider de audienţă, cu 13.4 puncte de rating şi 27.5% cota de piaţă, fiind urmat tot de PRO TV, cu 10.7 puncte de rating şi 21.9% cota de piaţă.