Adio certificat verde la Dedeman. Soluție prin care se pot face cumpărături fără el. Și alte companii ar putea lua exemplul

28 nov. 2021
Adio certificat verde la Dedeman. Soluție prin care se pot face cumpărături fără el. Și alte companii ar putea lua exemplul
Sursa foto: dedeman.ro

Adio certificat verde la intrerea în Dedeman. Frații Pavăl au decis să introducă o nouă măsură, iar marile companii din România ar putea urma exemplul, având în vedere perioada dificilă în care ne aflăm dar și numărul de potențiali clienți care nu au reușit încă să se vaccineze.

Hotărârea de Guvern din data de 25 octombrie prevede ca persoanele nevaccinate să nu mai aibă acces în centrele comerciale, însă iată că cei de la Dedeman au găsit o soluție inedită pentru a nu face discriminări.

Certificatul verde este obligatoriu în mall-uri, centre comerciale, dar și în magazine precum Dedeman, Altex, sau Brick, așa că cei care vor să își reamenajeze locuința sau să își schimbe mobilierul și nu sunt vaccinați, ar putea întâmpina dificultăți.

Tocmai din acest motiv, Dedeman s-a gândit la o soluție. De acum, clienții nevaccinați pot prelua comanda din parcarea magazinului și vor fi ajutați de angajații companiei, în achiziția produselor dorite.

Nici magazinele Altex nu sunt mai prejos. Retailerul a impus la rândul său o măsură similară, conform căreia persoanele nevaccinate sunt servite în fața magazinelor, în cazul în care acestea au de returnat un produs sau au o problemă care necesită service.

Dedeman se extinde în Europa

Să nu uităm că de-a lungul timpului Dedeman a devenit un adevărat etalon de business cu totul românesc. Frații Pavăl au investit masiv în calitatea produselor, iar acesta este și motivul pentru care afacerea lor a crescut atât de mult.

În România sunt peste 55 de magazine la nivel național, iar altele sunt în plan de construcție. Ba mai mult de atât, frații Dedeman au în plan să se extindă și în afara granițelor, atât în Europa Centrală cât și de Est.

Ne dorim ca brandul Dedeman să devină cunoscut şi în afara României. De fapt, extinderea geografică peste hotare reprezintă în acest moment pentru noi o preocupare zilnică, iar primul pas în această direcţie nu este departe.

Este o mutare foarte importantă şi cu siguranţă câştigătoare atât timp cât analizăm cu grijă oportunităţile şi luăm decizii în consecinţă. Atât Balcanii cât şi Europa Centrală şi de Est sunt în analiza noastră“, mărturisea pentru ZF, Dragoş Pavăl, co-fondator al Dedeman.