La Montreal, Berlin, Paris, New York sau Los Angeles, sandalele Birkenstock au cucerit întreaga lume. În oraș, la piscină, la plajă, la petreceri cochete și chiar și la ceremonia Oscarului! Despre Birkenstock au fost și continuă să apară multe știri. Acest simbol german a devenit francez și acum face parte din prestigiosul grup LVMH (Louis Vuitton, Christian Dior, Givenchy, Fendi). Cine ar fi pariat că aceste sandale ortopedice considerate mult timp de modă veche ar fi asociate cu luxul?
Celebrele tipuri de încălțări le poți recunoaște după talpa ultra confortabilă ergonomică din plută, concepută prietenos cu anatomia piciorului și care susține mersul natural. Povestea acestora a început în 1774, când Johann Birkenstock a fondat afacerea familiei. Apoi, în 1896, au fost lansate primele „tălpi anatomice flexibile”. În sfârșit, în 1963, s-au născut iconicii papucii Birkenstock Madrid.
Birkenstock este o garanție a calității și designului, are și o latură ecologică, care este importantă pentru majoritatea oamenilor. La nivel mondial, aproape 29 de milioane de perechi de Birkenstock sunt vândute în fiecare an.
Tot mai multe vedete adoptă încălțămintea Birkenstock, însă și oamenii de rând își afișează cu mândrie sandalele germane în picioare. Sunt celebrități care au avut chiar curajul să poarte articole din colecțiile companiei la premiile Oscar.
Aceste încălțări au fost de mult timp asociate cu oameni care nu aveau nimic de-a face cu eleganța, așa că a devenit interesant și provocator să vezi diverse vedete din toată lumea purtând aceste tipuri de papuci. Există încă idei preconcepute că aceste sandale nu sunt nici elegante, nici feminine, totuși suntem într-o epocă în care toți ne dorim să ne simțim bine, de aceea articolele brandului reușesc, cu succes, să atragă tot mai mulți utilizatori. Iubite pentru starea de bine pe care o asigură sunt și extrem de versatile așa că pot fi combinate cu numeroase produse din noua ofertă Rick Owens.
Birkenstock a fost foarte populară în anii 1960 și 1970 în rândul tinerilor hippie americani și a făcut față testului timpului pentru că nu s-a pretins niciodată că este o încălțăminte la modă. Acum, la mai bine de 60 de ani de la lansarea modelului iconic, își păstrează farmecul și cuceresc multă lume.
Mai mult, colaborările cu designeri de modă – Valentino, Givenchy, Rick Owens, Proenza Schouler sau chiar foști studenți ai prestigioasei școli de design din Londra Central Saint Martins – asigură prestigiu fiecărei de încălțăminte produsă de celebrul brand.
Datorită succesului său, mulți designeri se inspiră din Birkenstock și creează sandale de același tip, din nefericire sunt și mărcile de gamă inferioară care au copiat întru totul designul acestora. Totuși produsele originale se disting prin faptul că la acest pantof chiar există ceva unic – iubire care se transmite de la o generație la alta.
Cu toate acestea, modelele istorice sunt încă cele mai populare ale mărcii. Exista modelul Madrid format dintr-o curea de piele, Arizona cu doua curele, apoi Gizeh, a căror curele trec între degete. Există și modelul Kyoto cu închidere velcro care este un mare succes.
De-a lungul anilor, Birkenstock a lansat colecții de papuci, adidași, balerini și cizme. În ceea ce privește colecțiile de primăvară-vară pentru femei, bărbați și copii, acestea sunt create din diferite materiale, piele, nubuk, microfibră și material ecologic. Culorile sunt variate, însă alb este omniprezent, colecțiile companiei sunt vibrante și inspirante. Pentru cei ce doresc încălțăminte de calitate pe lângă produsele atemporale Birkenstock, pot analiza și modele interesante de încălțăminte Clarks pe https://prm.com/ro/m/clarks.