Consumă neapărat acest tip de brânză! Te ajută să slăbești în timp record și e săracă în calorii

01 iul. 2022
Consumă neapărat acest tip de brânză! Te ajută să slăbești în timp record și e săracă în calorii

Dacă te-ai hotărât să dai jos câteva kilograme și nu știi cum să începi, trebuie să te gândești în primul rând la alimentație, dar și la caloriile pe care urmează să le consumi.

Vei fi nevoit să renunți la anumite mâncăruri, însă asta nu înseamnă că nu se găsesc și înlocuitori. Dacă ești un iubitor de brânză spre exemplu, avem și o soluție pentru tine.

Nu toate tipurile de brânză sunt benefice în diete și tocmai din acest motiv, trebuie să știi că brânza de oaie și de capră sunt cele mai bune. Ele conțin grăsimi de tip MCT (trigliceride cu lanț mediu) și susțin efortul fizic.

De asemenea, sunt bune și la digestie și pot să scadă riscul de diabet. Ține cont de faptul că dacă alegi să achiziționezi brânză cât mai naturală, acesta are și alți nutrienți benefici pentru organismul tău.

Mare atenție însă la cantitate. Oricând de sănătoasă ar fi, nu trebuie să faci exces. Tocmai din acest motiv, cel mai mulți nutriționiști recomandă ca brânza să fie consumată alături de o salată generoasă.

Ce beneficii aduce consumul de brânză

Și pentru a avea un motiv în plus să adaugi brânza în dieta ta, ține cont și de beneficiile pe care le are. Brânza este bogată în calciu, proteine, dar și grăsimi sănătoase. De asemenea, ea conține vitaminele e A, B 12, D, dar și zinc, elemente benefice pentru sănătatea organismului.

Cercetării sunt de părere că brânza ar fi secretul unei vieți longevive, fiind consumată în mare parte de cei din Grecia și Sicilia. Totuși, indicat ar fi să alegi brânza din surse cât mai naturale. O soluție sunt brânzeturile franțuzești care au un miros puternic.

Cât despre cantitatea recomandată pentru consum, o porție corectă de brânză nu ar trebui să fie mai mare de 70 g pentru telemea şi de 30-35 g pentru parmezan, caşcaval şi brânză cu mucegai.